iPPOS
Ευέλικτη Mobile εφαρμογή Πωλητών, για δημιουργία λεπτομερούς προφίλ 360 view Πελάτη και βελτίωση εμπειρίας καταναλωτή στα καταστήματα λιανικής πώλησης της επιχείρησής σας.
Εκμεταλλευτείτε την κομψή & ασφαλή Mobile τεχνολογία για εύκολη συλλογή και διαχείριση δεδομένων αλληλεπίδρασης του Πελάτη μέσα στο κατάστημα
Μάθετε περισσότερα για αυτή τη λύση εδώ
Ενιαία Loyalty λύση αφοσίωσης Εξαργύρωσης Πόντων και διαχείρισης αποθεμάτων που ενοποιεί όλα τα κανάλια Πωλήσεων (eshop, Dept. Store κ.α) σε μία εφαρμογή. Σας επιτρέπει να ανταμοίβετε τους Πελάτες μέσω voucher ή δωροκάρτες, να παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες και να διαχειρίζεστε τα αποθέματα αποτελεσματικά.
Μάθετε περισσότερα για αυτή τη λύση εδώ
Εκτενές reporting χρήστη ή καταστήματος, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Μάθετε περισσότερα για αυτή τη λύση εδώ
Δημιουργία κατηγοριοποίησης Πελατών (Gold,Silver, VIP), εύκολη και ad-hoc δημιουργία λίστας Πελατών βάσει κριτηρίων, προκειμένου να επιτευχθεί εξατομικευμένη προσέγγιση & άλλοι στόχοι του τμήματος Marketing.
Μάθετε περισσότερα για αυτή τη λύση εδώ
Εργαλείο διαχείρισης ραντεβού και to-do lists απρόσκοπτα μέσα στο κατάστημα.
Μάθετε περισσότερα για αυτή τη λύση εδώ
Ζητήστε ένα demo ή μία παρουσίαση
Η εξειδικευμένη ομάδα μας μπορεί να βοηθήσει να φτιάξουμε μία λύση αποκλειστικά για εσάς.
Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας
"Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα του iPPOS για την εξαιρετική δουλειά. Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι τελικά επιλέξαμε την εταιρεία Free Futuresoft ως συνεργάτη μας. Έχουν συνεργαστεί στενά μαζί μας καθ’ όλη τη διάρκεια της αρχικής διαδικασίας set-up & rollout της εφαρμογής στα σημεία Πώλησης του Ομίλου L’oreal Hellas, παραμένοντας προσηλωμένοι στην εργασία, στο στόχο και τηρώντας τον προϋπολογισμό. Εκτιμώ επίσης τη γρήγορη και ευγενική ανταπόκριση τους. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες τους!"
Sotirios Stamou, IT Manager L’oreal Hellas
Προφίλ Πελάτη βάσει GDPR. Πλήρης καταγραφή των στοιχείων επικοινωνίας του πελάτη, ειδικών χαρακτηριστικών και προτιμήσεων, καθώς και ηλεκτρονικής συναίνεσης και υπογραφής με πλήρες ίχνος αλλαγών.
Λεπτομερείς αναφορές της αγοραστικής συμπεριφοράς κάθε πελάτη, το ιστορικό αγορών, την επικοινωνία και τις προτιμήσεις του σε προϊόντα.
Ψηφιακό ημερολόγιο. Πρόσβαση σε κοινό ημερολόγιο καταστήματος με όλα τα ραντεβού, τις λίστες εργασιών προσωπικού και τις λίστες επαφών για αλληλεπίδραση με τους Πελάτες.
Παρέχετε εξατομικευμένες προτάσεις: Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες Πελατών για να προσφέρετε εξατομικευμένες προτάσεις, βασισμένες σε προηγούμενες αγορές και προτιμήσεις.
Προσαρμοσμένες αναφορές για έλεγχο της προόδου του καταστήματος, επιλέγοντας ανάμεσα από μια ευρεία ποικιλία κριτηρίων, μεταξύ αυτών προϊόντος, πελάτη και ημερομηνίας. Δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε μορφή .pdf ή .csv.
Είμαστε περήφανοι που το iPPOS έχει την δυνατότητα να συνδέεται με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Με παρουσία σε 24 διαφορετικές γλώσσες, το iPPOS εξασφαλίζει ότι οι χρήστες του έχουν μια άψογη εμπειρία, ανεξάρτητα από τον τόπο καταγωγής τους. Άλλωστε, δέσμευση μας είναι η εξασφάλιση και υποστήριξη του iPPOS σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Προσφέροντας τις υπηρεσίες μας σε πολλές γλώσσες, το iPPOS καταργεί τους γλωσσικούς φραγμούς και επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν και να χρησιμοποιήσουν εύκολα την πλατφόρμα του.
Το iPPOS είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις σε διάφορες περιοχές του πλανήτη. Έχουμε μια ισχυρή παρουσία στις περιοχές EMEA, APAC & AMERICA.
Γίνετε μέρος μιας μεγάλης κοινότητας εταιρειών από 50+ διαφορετικές χώρες. Η ισχυρή πλατφόρμα του iPPOS βοηθάει επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, παρέχοντάς τους τα εργαλεία για τη βελτίωση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, την αύξηση των πωλήσεων και την επίτευξη επιτυχίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι σύγχρονες λύσεις μας χρησιμοποιούνται επιτυχώς από περισσότερους από 4000 χρήστες, παρέχοντας, σε μεγάλες εταιρείες, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για τη βελτίωση των διαδικασιών clienteling. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό μας, αυτές οι επιχειρήσεις έχουν καταφέρει να βελτιστοποιήσουν τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες, με αποτέλεσμα την αυξημένη ικανοποίηση των πελατών.
Πάνω από 140 πολυτελή Brands περιποίησης δέρματος χρησιμοποιούν το iPPOS για να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση μέσα στο κατάστημα. Η συλλογή δεδομένων Πελάτη μεταξύ διαφορετικών σημείων πωλήσεων, δίνει την δυνατότητα στους πωλητές να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες αγορών.
Με το iPPOS οι πωλητές σας μπορούν να πραγματοποιούν εγγραφές Πελάτη «εν κινήσει» χρησιμοποιώντας ένα iPad POS με δυνατότητα λειτουργίας offline. Μπορούν επίσης να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων και γρήγορες πληρωμές ενισχύοντας συνολικά την εμπειρία αγορών.
Φανταστείτε ένα κατάστημα όπου όλες οι συσκευές λειτουργούν χωρίς καλώδια. Με το iPPOS οι εταιρείες ηλεκτρονικών μπαίνουν στην νέα εποχή της λιανικής. Με την δυνατότητα πληρωμών «εν κινήσει» οι ουρές στο ταμείο εξαλείφονται και η εμπειρία του Πελάτη βελτιώνεται.