Ολοκληρωμένο πρόγραμμα που διαχειρίζεται οτιδήποτε σχετίζεται με τον πωλητή και το κατάστημα. Η διοίκηση μπορεί εύκολα να αναθέτει νέες εργασίες εξ αποστάσεως και οι πωλητές είναι ενήμεροι για tasks και ραντεβού της ημέρας ή της εβδομάδας
Ζητήστε ένα demo ή μία παρουσίαση
Η εξειδικευμένη ομάδα μας μπορεί να βοηθήσει να φτιάξουμε μία λύση αποκλειστικά για εσάς.
Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας
Ψηφιακό ημερολόγιο καταστήματος με όλα τα ραντεβού, τις λίστες καθηκόντων του προσωπικού και λίστες επαφών για αλληλεπίδραση με τους Πελάτες. Ενημερώνεται αυτόματα για κάθε αλλαγή, ελαχιστοποιώντας την σύγχυση και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα.
Δυνατότητα στην κεντρική διοίκηση να επικοινωνεί σε πραγματικό χρόνο σημαντικές οδηγίες, ενημερώσεις και καμπάνιες σε όλα τα καταστήματα. Η ψηφιακή agenda λειτουργεί ως κανάλι για ομαλή κοινοποίηση πληροφοριών, εξασφαλίζοντας ότι κάθε κατάστημα είναι ενήμερο για επερχόμενες εκδηλώσεις, προωθήσεις εκπτώσεων ή προσφορών, ή αλλαγές στις λειτουργικές διαδικασίες.
Ενημερωθείτε για το εβδομαδιαίο και μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας και βαρδιών των καταστημάτων σας. Τόσο η διοίκηση όσο και το προσωπικό έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή ατζέντα για καλύτερη διαχείριση του χρόνου. Η επιχείρηση μπορεί ακόμα, να διαχειρίζεται εύκολα τους rotators / sales advisors σχετικά με την εργασία τους σε ένα δίκτυο καταστημάτων.